Regulamin
- Informacje ogólne
- Zamówienia – zasady
- Nowi klienci- rejestracja
- Wysyłka towarów
- Płatności i rabaty
- Reklamacje i gwarancja
- Postanowienie końcowe
1. Informacje ogólne
1.1. Właścicielem Platformy Hurtowej PASO znajdującej się pod adresem internetowym http://hurt.paso.pl jest Paso Polska Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Sierosławiu przy ul. Skrajnej 1, 62-080 Tarnowo Podgórne.
1.2. Korzystanie z Platformy Hurtowej Paso możliwe jest jedynie po akceptacji niniejszego regulaminu.
2. Zamówienia – zasady
2.1. Zamówienia internetowe przyjmowane są za pośrednictwem formularza zamówienia, zwanego Koszykiem.
2.2. Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, a realizowane są w terminie do 7 dni roboczych.
2.3. Potwierdzenia przyjętych zamówień wysyłane będzie pocztą elektroniczną do godziny 15 następnego dnia roboczego. W przypadkach zamiany czasu pracy w firmie Paso sp. z o.o. informacja pojawi się o tym aktualnościach na stronie firmowej.
2.4. Wszystkie ceny podane są w złotówkach zarówno kwocie netto ( bez podatku VAT) jak i brutto (z podatkiem VAT). Cena, która widnieje przy produkcie w momencie składania zamówienia, jest wiążąca dla obu stron.
2.5. W przypadku braku towaru na Platformie Hurtowej Paso, klient ma możliwość telefonicznego zamówienia towaru (w miarę dostępności) w Dziale Handlowym firmy Paso sp. z o.o.
2.6. Paso sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez wcześniejszego uprzedzenia, a także do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów znajdujących się na Platformie Hurtowej Paso bez podania przyczyny.
2.7. Oferty promocyjne Paso sp. z o.o. mogą być ograniczone ilościowo i czasowo, w takim przypadku o możliwości skorzystania z oferty decyduje kolejność zgłoszeń. Paso sp. z o.o. może zakończyć akcję promocyjną bez podania przyczyny.
2. Nowi klienci – rejestracja
3.1. W celu korzystania z Platformy Hurtowej Paso należy dokonać rejestracji na stronie internetowej http://hurt.paso.pl potwierdzając regulamin.
3.2. Na platformie Hurtowej Paso zarejestrować się mogą jedynie firmy oraz osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą.
3.3. W celu korzystania z Platformy Hurtowej Paso klient musi wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
3. Wysyłka towarów
4.1. Zamówiony za pośrednictwem Platformy Hurtowej Paso towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej pod wskazany przez klienta w formularzu zamówienia lub poprzez odbiór osobisty z magazynu Paso sp. z o.o.
4.2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 1 do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia i jest uzależniony od trasy dostaw.
4.3. Zamówienia o wartości minimum 500 zł netto po rabatach dostarczane są na koszt Paso sp. z o.o.
4.4. Paso sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie wynikające z winy firmy kurierskiej.
5. Płatności i rabaty
5.1. Metody płatności i rabaty ustalane są indywidualnie z klientem.
6. Reklamacje i gwarancja
6.1. Wszystkie produkty firmy Paso sp. z o.o. dostępne na Platformie Hurtowej Paso objęte są 12 miesięczną gwarancją.
6.2. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne powstałe w czasie transportu lub w wyniku niewłaściwego użytkowania produktu.
6.3. Nabywca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć reklamowany produkt wraz z kserokopią dowodem zakupu osobiście lub wysyłając reklamowany produkt na adres:
Paso Polska sp. z o.o. Sp. k
Dział Reklamacji
Sierosław, ul. Skrajna 1
62-080 Tarnowo Podgórne
6.4. Reklamacje wadliwego towaru będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania go przez Paso sp. z o.o.
7. Postanowienia końcowe
7.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.