F.H. Pulio Krzysztof Gebel
ul. Żegiestowska 3
50-542 Wrocław
§ 1
Regulamin rozpatrywania reklamacji przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń:
- wynikające z usterek dostarczonego towaru
- wynikające z niezgodności towaru z umową
§ 2
Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie zgłoszenia mailowego lub przysłanego na piśmie zawierającego następujące informacje:
- numer produktu
- nazwa produktu
- ilość sztuk
- kopia dowodu zakupu przez klienta
- dokładny powód reklamacji i opis usterki
§ 3
Reklamacja wynikająca z usterek dostarczonego towaru będzie przyjęta do rozpatrzenia jeżeli:
- zostały podane wszystkie informacje zgodnie z zapisem §2
- towar został należycie zabezpieczony do transportu tj. w sposób wyłączający wątpliwość,
czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika, czy w trakcie transportu.
§ 4
Dział Reklamacji każdorazowo przeprowadza weryfikację poprawności nadesłanych produktów
i dokumentów z danymi zawartymi w pisemnej informacji dotyczącej przedmiotowych reklamacji, o których mowa w §2. W przypadku stwierdzenia niezgodności towar zostanie odesłany do Klienta.
§ 5
W wyniku uznania reklamacji, następuje wymiana towaru lub jego naprawa. W przypadku braku możliwości wymiany czy naprawy nastąpi zwrot gotówki (korekta).
§ 6
Reklamacja wynikająca z niezgodności towaru z zamówieniem będzie przyjęta do rozpatrzenia jeżeli:
- został podany powód reklamacji oraz podana specyfikacja niezgodności
- zgłoszenie zostało dokonane nie później niż 7 dni od daty dostarczenia lub odbioru towaru.
§ 7
Za towar niezgodny z umową uznaje się produkty:
- dostarczone niezgodnie z zamówieniem
- niezgodne z dokumentem sprzedaży co do rodzaju oraz ilości w chwili wydania
- towar nie nadaje się do celu określonego przez kupującego
- towar nie odpowiada podanemu przez firmę Pulio opisowi.
§ 8
Reklamacji nie podlegają:
- cechy fabryczne reklamowanego produktu
- towary, którym minął okres gwarancji producenta
- minęły 24 miesiące od daty zakupu potwierdzonej fakturą zakupu dokonanego w firmie Pulio
- uszkodzenia mechaniczne
- naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji
- uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od Klienta do Działu Reklamacji
§ 9
Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
- towar nie został zakupiony w firmie Pulio
- przesyłka nie zawiera informacji umożliwiających rozpoznanie reklamacji zgodnie z opisem w § 2
- twierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru
§10
W przypadku zgłoszenia reklamacji, które są niezasadne np. zabawka ma rozładowane baterie/akumulator, nie został włączony przycisk on/off, usterka zabawki wynika z niewłaściwej obsługi niezgodnej z zapisem w instrukcji itp. – takie reklamacje będą odsyłane na koszt zgłaszającego.
§ 11
Wyczerpane baterie demonstracyjne w zabawce nie stanowią podstawy do złożenia reklamacji.
§ 12
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia przyjęcia towaru do reklamacji, natomiast w przypadku gdyby zaistniała potrzeba przedłużenia czasu naprawy (np. brak części) podmiot zgłaszający reklamację zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. W poszczególnych przypadkach termin może zależeć od sposobu rozpatrywania reklamacji przez dostawców i producentów współpracujących z firmą Pulio.
UWAGA: w przypadku braku załączenia informacji dot. reklamacji zgodnie z §2, 14-to dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od dnia uzupełnienia braków formalnych dokumentacji reklamacyjnej.
§ 13
W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego/zniszczonego w transporcie, podstawą złożenia reklamacji jest protokół sporządzony przy kurierze.
W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 071 352 07 80.